FREE CONTENT
Kod Równowagi Into 4






Szczęśliwe życie zaczyna się od troski o siebie,
a piękno od tego, co na talerzu.
Jedz, medytuj i kochaj siebie.
Slider

Justyna Salamonowicz-Gustaw

My name is Justyna Salamonowicz-Gustaw and I’ve been supporting people, mostly women, in dealing with Hashimoto’s, insulin resistance, loosing weight, having guts problem or caring for natural and healthy look.

My work is an effect my personal experience and interests. I have overcame many personal health problems and obstacles and have changed my weakness into my strength. Now I can share my knowledge with others.

My mission is to make every woman find her individual way (Individual Code of Balance) to maintain health, beauty and balance in every aspect of life.

I am a dietitian, diet coach, psycho-dietitian, Ayuveda consultant, instructor of yoga and relaxation and sociologist. I have a function of President of Polish Hashimoto’s Association.

MORE

6 PILLARS OF MY WORK

Offer

  • Dietary consultations (onsite and online)
  • Individual Code of Balance
  • Courses and workshops

I HAVE WORKED WITH

BLOG - Recent articles

More articles
(PL) 10 sposobów jak zaopiekować się sobą 05.09.2019

(PL) 10 sposobów jak zaopiekować się sobą, Bądź dla siebie ważna. Masz ze sobą romans na całe życie.

(PL) Nowy Eutyrox – bez laktozy 02.09.2019

(PL) Eutyrox zmienia skład i opakowania. Laktoza zostanie zamieniona na inne substancje pomocnicze.

(PL) W pełni dla siebie 07.08.2019

(PL) Jesteś w pełni dla siebie? Co to dla Ciebie znaczy? Uważam, że bez zaopiekowania się sobą, nasz organizm sam się może upomnieć o swoje zdrowie. Będzie krzyczał tu jestem i może pojawić się choroba. Nie dopuść do tego. Postaw siebie na piedestale i bądź #wpełnidlasiebie .

(PL) Norma istnieje norma TSH? 26.07.2019

(PL) Jakie są normy TSH. Co może na nie wpływać? Czy powinny być inne?

(PL) Be the change – Nie bój się porażek 15.04.2019

(PL) Wieczór Be the Change. Moja historia, która może zainspirować inne kobiety do zmiany w życiu.

Wi 12.04.2019

(PL) Rozmowa o kobietach, holistycznym podejściu do życia i grzecznych dziewczynkach w Radio dla Ciebie.

(PL) Czy powinniśmy jeść ryby? 22.03.2019

(PL) Ryby stanowią dobre źródło białka i często stanowią alternatywę dla osób unikających jedzenia mięsa pochodzącego od ssaków. Tłuste ryby morskie są też źródłem kwasów Omega 3. Jednak ryby akumulują dużo zanieczyszczeń groźnych dla zdrowia. Jaki mamy wybór?

(PL) Opukiwanie pomocne w redukcji stresu 01.03.2019

(PL) Stres może ocalić na m życie, ale przewlekły może powodować powstawanie chorób, również z autoagresji jak Hashimoto i Gravesa Basedova. Technika opukiwania może stres zmniejszać.

(PL) Certyfikat jakości ZnanyLekrz.pl 5 gwizdek na 5 możliwych 28.02.2019

(PL) Certyfikat jakości ZnanyLekarz.pl 2018, który został przyznany Justynie Salamonowicz-Gustaw. Dietetyk tarczycy i Hashimoto. 5 gwiazdek na 5 możliwych.

Recent recipes

More recipes
(PL) Ciasto dyniowe z dyniowym kremem z nutką pomarańczy 24.02.2019

(PL) Dyniowe ciasto z dyniowym kremem. Bez pszenicy, glutenu i mleka. Ma zapach i smak pomarańczy.

(PL) Kasza jaglana z jagodami 30.01.2019

(PL) Zimą stawiam na ciepłe śniadania. Lubię jak są sycące i rozgrzewające. Nie wymagają rano dużo czasu, jeśli dobrze się zorganizujesz. Możesz przygotować część składników wieczorem, a rano tylko podgrzać.

(PL) Łatwe pierniczki bezglutenowe 18.12.2018

(PL) Bezglutenowe, świąteczne pierniczki - łatwe i pyszne.

(PL) Bezglutenowe ciasto ze śliwkami 30.09.2018

(PL) Ciasto ze śliwkami z mąki ryżowej i mąki owsianej, bez glutenu. Łatwe i pyszne.

(PL) Ciasto “karmelove” na kruchym cieście bez glutenu i bez nabiału 10.02.2018

(PL) Tort na kruchym bezglutenowym cieście z masą daktylową o smaku karmelu, w polewie czekoladowej. Słodki, sycący, idealny na walentynkowy wieczór lub wyjątkowy deser. Nie zawiera mleka. Idealny dla wegan i osób na diecie eliminacyjnej.

(PL) Makowiec japoński – bez ciasta 23.12.2017

(PL) Makowiec japoński - bez glutenu, bez jajek i nabiału, z jabłkami. Zdrowie ciasto idealne na diecie w nietolerancjach. Wilgotny i słodki, z samego maku. Spokojnych Świąt!

(PL) Pyszna granola z kaszy gryczanej 02.11.2017

(PL) Pyszna granola z kaszy gryczanej - przeciwzapalna, chrupiąca i aromatyczna. Nie podnosi poziomu cukru we krwi. Z cynamonem, orzechami i kokosem.

(PL) Ciasto czekoladowe z batatów – brownie w wersji wege i Paleo 05.07.2017

(PL) Brownie - czekoladowe ciasto z batatów w wersji Paleo i wege. Nie zawiera zbóż i jajek. Jest łatwe do zrobienia. Dobre przy nietolerancjach.

(PL) Bezglutenowe kokosanki o smaku waniliowo-cytrynowym 14.02.2017

(PL) Aromatyczne kokosanki bez glutenu i nabiału. Idealne jako deser lub przekąska. Dieta eliminacyjna, Hashimoto, odchudzanie. Kokos - afrodyzjak.

(PL) Ciasto mocno czekoladowe z bananów 03.11.2016

(PL) Brownies - ciasto czekoladowe z bananów, bez glutenu, mleka i drożdży, z surowego kakao. Raw kakao - superfoods.