Konsultacja - Kod Równowagi

Blog

Konsultacja

19.11.2020

Konsultacja: Pieprz (on-line)
Konsultacja 1 godz. za pomocą Skype, WhatsApp lub Zoom

Przebieg konsultacji:

  1. Analiza dotychczasowego sposobu odżywiania i stylu życia.
  2. Analiza ankiety „Mój dobrostan”.
  3. Dokładny, pogłębiony wywiad, podczas którego zapytam o jedzenie, choroby, historię chorób w rodzinie, aktywność fizyczną, stres, sen. 
  4. Analiza wyników badań krwi (jeśli pacjent posiada, ale nie jest to konieczne).  

Cel konsultacji:

Holistyczne (integralne) podejście daje możliwość spojrzenia na własne zdrowie, dolegliwości i ich przyczyny oraz określenie jakie działania można włączyć, aby wspomóc poprawę zdrowia i samopoczucia. 

  • znalezienie najważniejszych elementów stylu życia i diety, które wpływają na zdrowie i samopoczucie
  • określenie celów, potrzeb i możliwości
  • uzgodnienie priorytetów
  • przedstawienie możliwości działań
  • rekomendowanie rozszerzenia diagnostyki (wykonanie innych badań krwi, analizy flory bakteryjnej, testów na nietolerancje pokarmowe, badań genetycznych)
  • zmotywowanie do działania
  • wzmocnienie poczucia sprawczości
  • danie wsparcia
  • przekazanie ustnych wytycznych do pracy nad sobą

Przygotowanie do konsultacji:

  • przygotuj, jeśli masz, podstawowe badania krwi – nie są konieczne, ale analiza jest bardziej szczegółowa (morfologia, TSH, FT3, FT4, anty-TPO, anty-TG, ASPAT, ALAT, kreatynina, kwas moczowy, lipidogram, glukoza i insulina na czczo, OB)
  • zastanów się nad swoim odżywianiem
  • zastanów się na swoim stylem życia
  • zastanów się nad celem wizyty, z czym się zgłaszasz (problem zdrowotny, Hashimoto, zbędne kilogramy, menopauza, czy np. dieta dla osoby będącej w ciągłym biegu. Jeśli masz rozbudowaną historię choroby, dużo wyników i wątków do omówienia to zarezerwuj sobie proszę dla swojego komfortu dwie wizyty, lub wybierz o czym chcesz rozmawiać
  • wypełnij   ankietę „Mój dobrostan”. Nie musisz jej wypełniać, ale dokładne jej wypełnienie pomaga na sprawne przeprowadzenie konsultacji, z której więcej skorzystasz
  • wypełnij dzienniczek żywieniowy z minimum 2-3 dni.  Im więcej napiszesz, tym więcej informacji zwrotnych o swojej diecie uzyskasz. Jeśli czujesz, że jakaś potrawa Ci nie służy – zaznacz to. Nie zmieniaj diety przed konsultacją
  • wypełnij zgodę RODO 
  • wypełnione dokumenty (ankieta „Mój dobrostan”, dzienniczek żywieniowy, wyniki badań krwi, RODO) odeślij najpóźniej na 2 dni przed wizytą, jeśli chcesz abym wzięła je pod uwagę podczas konsultacji. Zbierz wszystko w jednym mailu
  • przygotuj rozpiski diet, jeśli masz już jakieś doświadczenia w tym zakresie
  • opłać konsultacje online najpóźniej na 24 godz. przed wyznaczonym terminem
Podziel się tym wpisem na
Wróć
Justyna Salamonowicz-Gustaw

Nazywam się
Justyna Salamonowicz-Gustaw.

Holistka - dietetyk, coach, trener biznesu, socjolog, instruktor jogi i relaksacji. Odbyła ponad 2000 godzin konsultacji z klientami. Specjalizuje się w chorobie Hashimoto, hormonach, healthy aiging, redukcji stresu i dobrostanie. Prowadzi konsultacje, kursy, wykłady i warsztaty, a wszystko w nurcie medycyny stylu życia i medycyny integralnej..  Jest konsultantką merytoryczną książek o zdrowym stylu życia i odżywianiu. Stworzyła metodę Kod Równowagi, w oparciu o którą tworzy swoje usługi i produkty. Dzieli się wiedzą, doświadczeniem i narzędziami gromadzonymi latami, które  pomagają poprawić stan zdrowia i samopoczucie oraz uczą żyć uważnie i w równowadze.

Poznaj mnie lepiej
Twój koszyk
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0